maandag 5 november 2018

Happy Birthday

Het is weer tijd voor een vrolijke kaart.
Met dit herfstachtige weer heb ik gekozen voor vrolijke lente kleuren

Ik ben begonnen met de ticketmal van studio light

Daarna heb ik geel cardstock aardstock gebruikt en verwerkt op de kaart


Tijd om aan de gang te gaan met het design papier.
Ik heb gekozen voor de lijn celebrate spring van studio light


Aan de buiten kant heb ik met zwarte inkt van Archival Birthday to you  gestempeld.
En nog afgewerkt met wat embellishment 

Aan de binnenkant heb ik niks cadeautjes uit gestanst en geembossed 
Deze zijn van het merk Joy crafts

Als laatste heb ik aan de rechterkant een plaatje geplakt en verder versierd met bij behorende embellishment.

De gebruikte materialen op een rijtje


Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van deze vrolijke kaart.
Tot een volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...