donderdag 23 augustus 2018

Hartelijk Gefeliciteerd

Deze keer heb ik een verjaardagkaart gemaakt met als basis de mal van dutch doobadoo cabinet.

Ik heb eerst alle basisonderdelen uitgeknipt.
Ik heb de randen van het design papier nog even bewerkt met de paper distresser
Het design papier ( vintages roses) en de paper distressed zijn van het merk Joy crafts

Ik heb in het middelste design papier nog een stans gebruikt uit de so spring lijn van studio light.


Daarna heb ik een label uitgestanst en daarop happy birthday geembossed en nog een vlindertje erbij geplakt
Deze stans heb ik uiteindelijk aan de rechterkant geplakt


Aan de linkerkant heb ik een ronde vlindermal van joy crafts gebruikt en in het midden heb ik een plaatje rond uitgestanst uit de wellnes serie van joy crafts
 Ook heb ik op de middelste gedeelte nog wat vlinders op geplakt
 Als laatste heb ik met nuvo dew dorps nog wat leuke enamel dots zelf gemaakt als finishing touch



En dit is uiteindelijk de gehele kaart geworden


De gebruikte materialen

 Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van het proces van de kaart..
Ik zie jullie gauw weer terug met weer een nieuwe kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...