woensdag 14 november 2018

Pluk de dag


Welkom bij de 1e boghop van Anna Gretha design. 
Je bent via de blog van Brigitta bij mij gekomen.

Het thema van onze 1e bloghop is Bloemen.

Ik heb met stempels en stamsen van de bloemen een pagina in mijn travelers notebook gemaakt.
Im heb eerst de achterkant met inkt gebeld en daaroverheen stencils gelegd en daar met dezelfde kleuren inkt gewerkt en met zwart.
Toen heb ik met collage papier het verder afgewerkt en daarbovenop nog leuke afbeeldingen geplakt.

Ik heb de bloemen met embossingsinkt op een achtergrond gestempeld en er toen met zwarte embossingpoeder over heen gegaan en dit verhit met een heattool.
Daarna heb ik de bloemen uitgestanst en verwerkt op mijn pagina's.
Ik heb het zelfde gedaan met de stempel pluk de dag.



De producten die ik gebruikt heb:


Door op de foto te drukken zal je naar de webshop gaan waar deze prachtige stempel en stans te koop is.
Evenals de andere prachtige producten

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen bij mijn bloemen creatie.
Ik zou het leuk vinden als je even een reactie plaatst
door op de pijl te drukken zal je doorgaan naar blog van Detje.
Heel veel kijk plezier verder












10 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een leuke pagina's zijn dit travelers notebook en een leuk effect met de embossingpoeder.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige fleurige kaart Desire...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fleurige en kleurrijke pagina's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk, kleurrijk geheel

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vrolijke pagina's. Ik vind de bloem op de achtergrond op de rechterpagina erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf, je pagina in je travel notebook. mooi hoe je de Bloemen tekst en de gestanste bloemetjes hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina's in je notebook Desire en dank voor je duidelijke uitleg. Leuk hoe je de bloemen stempels en stansen hebt gebruikt. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...