zondag 11 november 2018

I sea it's your birthday

Vandaag gaan we op verjaardag onder zee...

Ik ben begonnen met als basis de ticketmal te gebruiken van studio light

Daarna heb ik blauw aardstock op de buiten en binnenkant geplakt


Het design papier wat ik gebruikt heb ik van Marianne design de lijn Eline's choice


De voorkant heb ik eerst bewerkt met ballonnen stans en een cijfer stencil van Marianne design

De binnenkant heb ik aan de rechterkant een label stans gebruikt en daarop de tekst gestanst en gestempeld.
Ik heb verschillende stijlen gebruikt,
I, it's your is van Anna greta design
Sea is gestanst met de stans van Marianne design
En birthday gestempeld met ranger birthday stempel
En ik heb hert afgewerkt met een cadeautjes stand van Joy crafts

Op de rechterkant heb ik verschillende dieren uitgestapt. Deze komen uit de lijn under the sea van joy crafts.
Nadat ik ze gestanst heb, heb ik ze nog geembossed en toen met witte inkt er over heen gegaan.

De gebruikte materialen:


Ik hoop dat jullie de duik onder zee leuk vonden.
Op naar de volgende kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...