zondag 12 augustus 2018

Trouwkaart 30 jaar

Deze keer heb ik voor jullie een trouwkaart gemaakt met de lijn so spring van Studio light.

Ik heb eerst de basis weer uit gestanst en toen op elkaar geplakt.


Ik heb de bubbel stans uit gestanst en daar bovenop de plaatsjes geplakt. Ook heb ik de plaatsjes iets onder de stans laten komen


Tijd om hem verder te versieren. Ik heb het uitdrukboek gebruikt voor deze versiering. De 30 heb ik ook de Marianne stans gehaald


Ik wilde ook de orchidee stans gebruiken. Die heb ik  rechts geplakt. Ook nu weer wat overlapping.

Om de kaart te kunnen laten staan, heb ik de stans van Joy crafts gebruikt


De gebruikt materialen
Tot volgende week, waar ik weer een mooie kaart zal laten zien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...