zaterdag 4 augustus 2018

Geboortekaart Jongen

Ik heb een geboortekaart gemaakt met stansen en stempels van Marianne design.

Ik heb eerst het rompertje uit gestanst en bewerkt.
Ik heb als knoopjes op het rompertje enamel dots gebruikt.
Op het romertje heb ik welkom gestempeld en de naam erop geplakt.
De klerenhanger heb ik uit kurk gestanst



Daarna heb ik achtergrond papier uitgezocht en een ooievaar uit gestanst.
Ik heb de ooievaar en romper zo geplakt dat het net lijkt of de ooievaar het rompertje vast heeft


Ik heb als toevoeging in de linker boven hoek twee rondjes geplakt, die overbleven van het rompertje uit stante en in de rechter bovenhoek heb ik de zelfde kleur enamel dots gebruikt als op het rompertje

Ik heb uit kurk nog een two pointed flag gestanst. Daar heb ik eentekst op gestempeld en nog een paar standjes opgeplakt



En dit is het eind resultaat

De materialen die ik gebruikt heb

Tot de volgende creatieve kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...