dinsdag 1 januari 2019

Birthday post

Eerst wil ik iedereen de beste wensen geven voor 2019

Het is weer tijd om een nieuwe kaart te showen.
Mijn eerste keert van 2019
Deze keer heb ik een verjaardagskaart gemaakt.

Ik ben begonnen met de postzegels stans van studio light uit de serie memories of summer

Ik heb twee kleuren cardstock gebruikt en die op de witte stans gelegd


Toen verder gegaan met de aankleding. 
Ik heb uit het stamboek somewhere in time van studio light hier en daar wat plaatjes gepakt en dit verwerkt op de kaart.


Achter het meisje heb ik een stans gebruikt van studio light memories of summer
Als finishing touch heb ik op kurk een kleine ticketmal van studio light uitgestanst en daarop happy birthday gestempeld.
Zie het eindresultaat

De gebruikte materialen
Ik hoop dat jullie weer geïnspireerd zijn door deze kaart.
Ik zou het leu vinden als je een reactie achter laat

Tot de volgende kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...