zondag 23 december 2018

Kerstbal

Hoi Allemaal,

Hier weer een kerstkaart van mij
Deze keer heb ik van dutch doobadoo de kerstbal gekozen.
Ik heb alleen de grote kerstbal gebruikt


Na de basis heb ik het design papier erop geplakt.
Deze heb ik uit het papierblok Winter Days van Studio light gebruikt

Ik heb het stansboek Winter days gepakt en daaruit heb ik een plaatje gehaald en de versiering om het kaartje af te maken
Als laatste heb ik fijne feestdagen uit gestanst, is een stans van Joy crafts



Hierbij de gebruikte materialen


Ik hoop dat jullie de kaart weer mooi vonden.
En dat jullie weer inspiratie hebben opgedaan.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie plaats 

Tot de volgende kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...