maandag 3 december 2018

Uitvouw kerstkaart

Hier mijn eerste kerstkaart voor dit jaar.
Ik heb gekozen voor een uitvouwkaart
Zoals je in de foto's kan zien heb ik vooral gewerkt met stempels...

Ik heb deze kaart gemaakt voor de knuffelchallenge met thema kerst
Op https://annagrethadesign.blogspot.com staan nog meer inspirerende kaarten
Doe je  ook gezellig met ons mee en plaats je inzending in het desbetreffende album in de Creatief met Anna Gretha design fb-groep op facebook plaatsen
De #KnuffelChallenge122018 loopt t/m 31 december 23.55 uur.








2 opmerkingen:

  1. Hoi Desire, wat een super kaart, volgens mij ben je daar wel even mee bezig geweest. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Viel mee hoor....
      Maar met al het snijwerk ben je er wel even mee bezig

      Verwijderen

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...