vrijdag 30 november 2018

it's a girl

Hoi allemaal, leuk dat jullie weer komen kijken naar mijn nieuwste kaart
Deze keer heb ik een geboortekaart gemaakt voor een meisje.

Ik ben begonnen met de mal van dutch doobabdoo,

Daarna heb ik het design papier uitgesneden en opgeplakt

Ik heb uit de serie so spring gewerkt en daar heb ik het middenstuk mee versierd

OP de twee zijkanten heb ik uit de baby serie van Marianne design leuke figuurtjes gestanst.
Voor de letters heb op de blokken heb de stempel set Alfabet gebruikt van Anna Gretha design



En hier kan je het eindresultaat bewonderen

De gebruikte producten:
Wat gezellig dat jullie weer kwamen kijken bij een nieuwe kaart.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat.

Tot de volgende kaart

1 opmerking:

Bloemen

We hebben weer een mooie uitdaging voor je klaar staan, deze keer een voorwaarde uitdaging met BLOEMEN Ben je ook in het bezit van deze mo...